FRI FRAGT I DANMARK MED OMDELING VED KØB OVER 700 DKK

Handelsbetingelser

Køb af varer

Når du har afgivet en bestilling på stromstore.dk vil vores system automatisk sende dig en ordrebekæftigelse på mail.

Dog skal du være opmærksom på, at det automatiske svar (via e-mail) ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse, men en elektronisk kvittering for modtagelse af din bestilling.

Når varen er registreret på vores lager, og pakken er klar til forsendelse, vil beløbet på dit køb blive fratrukket din konto. Du vil derefter få tilsendt en mail med et track and trace nummer, når varen afsendes. Din faktura vil være vedlagt pakken og denne gælder som kvittering på dit køb.

Vi tager forbehold for udsolgte varer, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt såfremt der er problemer vedrørende din ordre.

Alle angivne priser er i danske kroner og inklusive 25 % moms.

Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.

 

Returret

Stromstore.dk yder jf. købeloven 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Dog kræves dokumentation for købet, hvilket sker ved at vedlægge den originale faktura/kvittering for købet i returpakken.

Returvarer sendes til:

STRØM, Strandvejen 169A, 2900 Hellerup Danmark, ATT: Webshop

 

Du har dog også mulighed for at aflevere den personligt i vores butikker, hvor samme krav om kvittering er gældende. Dog vil det ikke være muligt at få udbetalt penge for varen i vores fysiske butikker, da dette skal foregå via vores webshop.

Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene. Ved elektronisk tilbageførsel kan der gå op til 5 bankdage før overførslen er endeligt gennemført.

Vi tilbagebetaler kun til det betalingsmiddel, som køber har købt varerne med.

Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt.

Fragtomkostninger ved returnering refunderes ikke.

Bemærk at ved returnering skal pakken sendes med omdeling. Såfremt der ikke er benyttet forsendelse med omdelingen vil pakken blive sendt retur til dig.

Bemærk at ovenstående bytte og returregler udelukkende gælder for vores webshop www.stromstore.dk

 

Bytteservice

Ønsker du at bytte en vare til en anden vare, foreslår vi at du sender varen retur og derefter lægger en ny ordre på den ønskede vare.

I tilfælde hvor der på stromstore.dk købes varer der pakkes ind til gave, vil disse automatisk være påført byttemærke. Hermed kan gaven byttes til en anden vare eller udstedes som tilgodebevis i vores fysiske butikker. Dog vil det ikke være muligt i vores fysiske butikker at udbetale penge for varen, da dette skal foregå af køber via vores webshop. (Se regler for returret.)

Varer købt på vores webshop kan byttes i vores fysiske butikker til anden vare eller tilgodebevis. Dog udbetales ikke evt. differencer, og penge gives ikke retur i vores butikker. Dette skal foregå via køber på vores webshop. (Se regler for returret.)

Julen 2018

Alle julegaver der er købt fra d. 1. november 2018 kan byttes til og med d. 7. januar 2019.

Alle julegaver kan både byttes og returneres online og i vores fysiske butikker i Hellerup.

Returvarer sendes til:

STRØM, Strandvejen 169A, 2900 Hellerup Danmark, ATT: Webshop

Ved køb online har du mulighed for, at tilvælge gaveindpakning, når du betaler.

Fra d. 23. novmber 2018 til d. 15. december 2018 leverer GLS også ShopDelivery-pakker om lørdagen.  

Returret hos STRØM Female & STRØM Male (vores fysiske butikker)

STRØM Female & STRØM Male yder 8 dages fuld returret. Dog kræves der dokumentation for købet i form af din kvittering for købet.

Er varen købt i enten STRØM Female eller STRØM Male, skal varen ombyttes eller returneres i den pågældene butik varen er købt i.

 

Betaling og Sikkerhed

Betaling for dine bestilte varer sker online ved brug af Dankort, Visa, Euro/Mastercard og Visa Electron. Oplysningerne transmitteres krypteret mellem dig som kunde og Stromstore.dk.

Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når varen afgår fra vores lager.

Personoplysninger (navn, adresse, mail osv.) krypteres dog ikke, men bruges kun internt.

 

Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer.

Dog kræves ved alle reklamationer dokumentation for købet (fremvisning af original faktura/kvittering for den pågældende vare).

Reklamationen gælder ikke for varer, som er defekte på grund af skader eller slidtage grundet forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid.

For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Ved reklamation, fejl og mangler eller en udebleven vare, bedes du hurtigst muligt kontakte kundeservice:

kundeservice@stromstore.dk

STRØM MALE

Tlf: +45 3930 3989

STRØM FEMALE

Tlf: +45 3940 3377

 

 

Fragt

Stromstore.dk bestræber sig på at afsende dine varer hurtigst muligt. Er orderen lagt inden kl. 13 på hverdage, afsendes ordren samme dag.

Alle pakker sendes med forsikret pakkepost gennem GLS. Ved afsendelse modtager du et track & trace nummer, så du kan følge din pakke.

Vi tilbyder fri fragt ved køb over 700 kr. (gælder kun i Danmark)

Du har mulighed for at afhente og reture dine varer i vores fysiske butikker (0 kr. i fragt uanset ordre beløb).

Køb under 700 kr. vil blive pålagt fragtgebyr på  29 kr (andre fragtmuligheder og priser vil være til rådighed i udcheckning).

Stromstore.dk bærer ansvaret for de afsendte varer, indtil du har modtaget dem og skrevet under på dette.

 

Fragt udlandet

Alle forsendelser til udlandet sendes som en forsikret pakkepost gennem Post Danmark. Ved afsendelse modtager du et track & trace nummer, så du kan følge din pakke.

Leveringstid i Europa: 4 -5 hverdage.

Leveringstid øvrige verden: 5 – 8 dage.

I følgende lande bliver pakken leveret som privatpakke uden omdeling og kan derfor afhentes på nærmeste posthus (Sverige, Norge, Finland, Færøerne, Island og Grønland). I øvrige Europa bliver pakken leveret til afsenders adresse som Private Priority.

Udenfor Danmark: 150 kr.

 

Klageadgang

Hvis du ønsker at klage over en vare, som du har købt hos os, er du velkommen til at kontakte kundeservice enten pr. mail, pr. brevpost eller telefonisk:

STRØM kundeservice

Strandvejen 102C

2900 Hellerup, Danmark

T: +45 3940377

Kundeservice@stromstore.dk

 

Du har også mulighed for at indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby, Danmark

 

Du har ligeledes mulighed for at indgive en klage til Center for Klageløsning via deres website: www.forbrug.dk.

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Dette er relevant, hvis du er kunde med bopæl i et andet EU-land. Du har mulighed for at indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@stromstore.dk. Såfremt vi ikke kan nå til en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet. Følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

Strøm © 2018, Inc. All rights reserved.